Αναλυτικά δήλωσε πβς «εγώ δεν έχω καμία ιδιότητα που θα μου επέτρεπε να συμφωνώ ή να διαφωνώ με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών. Στη δική μας Εκκλησία δεν θεωρούμε ότι υπάρχει κάποιο κώλυμα για ένα παιδί οποιασδήποτε προέλευσης. Δεν μπορούμε να βάζουμε κάτω από το μικροσκόπιο τον τρόπο με τον οποίο συνελήφθη ένα παιδί και πώς ήρθε στον κόσμο. Εμάς ο ρόλος μας είναι να εξασφαλίζουμε τη νομιμότητα. Να ξέρουμε ότι όσοι έχουν την κηδεμονία αυτού του παιδιού, είτε είναι φυσικοί γονείς είτε έχουν τη νομική του επιμέλεια, συναινούν στη βάπτιση. Αυτό είναι το νομικό κομμάτι».

Και συνέχισε: «Το εκκλησιαστικό κομμάτι είναι να υπάρχει ανάδοχος που είναι Ορθόδοξος και αποτελεί την εγγύηση για την ορθόδοξη ανατροφή του παιδιού. Δεν νοείται να ζυγίζονται οι γονείς στην ορθόδοξη ευσέβειά τους και αργότερα να αποφασίζεται αν το παιδί μπορεί να βαπτιστεί ή όχι. Για αυτό υπάρχει ο ανάδοχος. Εφόσον λοιπόν συντρέχουν αυτές οι δύο προϋποθέσεις, δεν υπάρχει ούτε εκκλησιαστικά ούτε νομικά κάποιο κώλυμα για να γίνεται η βάπτιση ενός παιδιού. Αυτό δηλαδή που έπραξα και εγώ το 2022»

από:https://thepressproject.gr